SKILLS - Szkolenia
Witamy » SKILLS - Szkolenia
Gdy inni przemierzają świat bezpieczną drogą, my wytyczamy nowe szlaki dla odważnych i zdeterminowanych,chcących osiągnąć coś więcej. Właśnie „to coś” odróżnia firmy dobre, od tych najlepszych.
W jakich zakresach szkoleń możesz liczyć na nasze wsparcie:
- Zarządzanie i Przywództwo
Pobudzamy Menedżerów do świadomego przywództwa i wspierającego zarządzania.
- Sprzedaż i obsługa klienta
Wzbudzamy w ludziach pasję do efektywnej sprzedaży i skutecznej obsługi klientów.
- Coaching i On the job training
Powodujemy, że dążenie do mistrzostwa oraz chęć dzielenia się doświadczeniem, jest w organizacji czymś naturalnym.
- Category Management (Zarządzanie kategorią) i Merchandising
Łączymy twarde wskaźniki oraz wyniki badań z innowacyjnymi rozwiązaniami.
CO OTRZYMASZ
Bez względu na to, jak dużą reprezentujesz firmę, z jakiej jesteś branży oraz jaki reprezentujesz dział otrzymasz od nas:
1. Perfekcyjną diagnozę. Nie ustaniemy w wysiłkach, by dowiedzieć się jakie masz potrzeby biznesowe oraz sprawdzimy, co Twoi ludzie wiedzą, potrafią, oraz w jakich sytuacjach są mniej efektywni niż od nich tego oczekujesz.
2. Gwarancję spójności celów. W Catmanie rozumiemy, że zadaniem biznesowym naszych działań szkoleniowych, jest zwiększanie zysku Twojej firmy. Dlatego zmierzymy realizację celów szkoleniowych, wykorzystując do tego twoje KPI.
3. Unikalną formułę współpracy - Speed Learning System™. Otrzymasz dokładnie to, co zapewni ci sukces.
Warsztat - kiedy będzie potrzeba wypracowania rozwiązań dla Twojej organizacji.
Trening - w sytuacji gdy Twoi ludzie będą potrzebować doskonalić swoje kluczowe umiejętności.
Szkolenie - gdy będziesz potrzebował, żeby Twoi ludzie mieli motywację do wykorzystywania wiedzy biznesowej.
DNA SKUTECZNEGO SZKOLENIA
Metoda Speed Learning System™
Przyspieszamy proces nabywania umiejętności o ponad 40% ponieważ rozumiemy, że czas Twoich pracowników jest bardzo cenny. Zamawiając szkolenie według metody Speed Learning System™ otrzymasz:
1. Materiały merytoryczne przed szkoleniem wraz z dostępem do testów wiedzy w wersji on-line. Dzięki temu Twoi ludzie przyjadą na szkolenie przygotowani do doskonalenia umiejętności a nie... po wiedzę.
2. Unikalną formułę szkolenia w postaci warsztatu oraz treningu z wykorzystaniem gier typu Play&learn. Pozwala to nam zwiększyć efektywność procesu szkoleniowego realizowanego dla Ciebie.
3. Wsparcie w trakcie i po szkoleniu. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w zakresie spotkań typu follow up, coachingu, treningu on the job oraz tworzenia i wspierania w realizacji zadań domowych poszkoleniowych.
Nasze szkolenia poprzedzone są dokładną diagnozą potrzeb oraz badaniem potencjału metodologią DISC.
Sprzedaż i Obsługa Klienta
WięcejPrzedstawiamy szkolenia dedykowane dla osób mających różnorodny kontakt z Klientem, którzy zajmują się sprzedażą, obsługą Klienta, windykacją lub negocjacjami.
Category i Merchandising
WięcejPrzedstawiamy zakres tematyczny szkoleń dedykowany dla osób zawodowo zajmujących się tematyką merchandisingu. Znajdą tu Państwo kategorie szkoleń, które prowadzimy w formule warsztatowej, treningu, jak i tradycyjnego szkolenia.
Coaching i On the Job Training
WięcejPrzedstawiamy szkolenie dedykowane dla trenerów wewnętrznych oraz dla dyrektorów i kierowników liniowych, których zadaniem jest nie tylko praca w ternie z ludźmi ale również zarządzanie wynikami coachingu.
Zarządzanie i Przywództwo
WięcejLudzie w organizacji potrzebują, gdy ktoś nimi zarządza. Ktoś kto stawia cele, zadania, motywuje do ich realizacji. Ale są też tacy pracownicy, którym nie wystarcza wykonywanie zadań. Muszą mieć jakiś wzorzec, za którym będą podążać.
Wilson Learning
WięcejWilson Learning należy do globalnych liderów w doskonaleniu kompetencji w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, przywództwa, pracy zespołowej czy efektywności osobistej.